zaterdag 10 mei 2014

Afronden en afscheid

Nog maar drie dagen voor vertrek!

Ik ben onwijs verwend door mijn leerlingen! Ik heb tekeningen, cadeautjes en zes kilo chocola gehad. Klassiek 8 heeft een compleet avondvullend ballet voor me gemaakt en ik heb ook delfs blauwe klompjes gekregen, zodat ik Nederland niet zou vergeten :). Het duidelijkste kaartjes was: Lieve juf, ik vind het heel erg jammer dat u weg gaat.

Bij Dans in School heb ik voorlopig ook mijn laatste dag gedraaid. Ik kreeg een groep 8 met drukke, autistische en negatieve kinderen ertussen. Ze stonden me aan te kijken alsof ik van mars kwam. Maar met een beetje boze juf, lieve juf, trotse juf is de groep boven zichzelf uitgestegen en hebben ze een hele gave voorstellingsdans neergezet in een dag tijd!

Marijke Eliasberg was weer in het land. Ik heb een hele week 5u per dag bij haar workshop gedanst. Het was een check om te kijken hoever mijn conditie is. En het ging fijn!! Heerlijk gedanst!

Karen heeft een laatste conditie check bij me gedaan en ik heb mijn doel meer dan gehaald. Nu is het gewoon tijd om te gaan. De voorbereidingen zijn klaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten