zaterdag 7 juni 2014

Van Texas naar NYC

Een derde van de reis zit er alweer op!

Met pijn in mijn hart heb ik Texas verlaten... Kan er wel wonen! Ik heb de laatste dag het licht mogen schuiven voor ad deum theater voorstelling. Love that job! Ben alweer twee keer verkast. Eerst naar hotel met frederique en nu op een slaapbank in de woonkamer van lieve dansers.
De overgang van Texas naar Times Square was even schrikken. Maar na een dag was ik alweer gewend aan de drukte en aan een schuddend hotelbed door de metro. De foto's van fre en mij zeggen genoeg: we hebben enorm genoten van elkaar en de stad!

Normaal heb ik altijd super spierpijn als ik hier ben door de ass-kicking-lessen, maar ik ben zo goed voorbereid, thanks Karen!, dat ik het bijna niet heb :) ik kan gelijk door in nieuwe leerprocessen. Met Marijke, een docent die ik aan de academie gehad heb, ben ik een korte mentorschap stretching begonnen. Ik kan mijn lijf op een zachtere manier benaderen en meer lengte eruit halen, wouwie! Allemaal eye openers. Voor de insiders: Verder lessen aan het volgen van Jana en Max Stone. Hopelijk ook nog lockwood volgende week. Morgen begint de workshop van Lynn: twee weken intensief leren over alignment. Spannend en zin in.

In Nederland is het ondertussen alweer vaderdag! Papa, JIJ bent fantastisch! :)
En opwekking is begonnen.. Beetje balen dat ik de familie Swart en Baas moet missen en alle dansers! Heb aan jullie gedacht!
En hoe gaat het met mijn leerlingen op BHW? Zitten de dansen en lekker in?!
Robert heeft een operatie gehad aan zijn neus. Ik vond het zo zielig dat hij zo'n pijn aan zijn neus had dat ik maar even in dezelfde week een theater lamp tegen mn hoofd heb gegooid met een kleine hersenschudding tot gevolg... Hihihi zo stom! Geen zorgen, het is al voorbij. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten