zaterdag 1 maart 2014

Dansen door de States!

Vandaag is het alweer 1 maart 2014! Wat gaat het snel! Binnenkort vertrek ik naar Amerika! Ik ga drie maanden dansen op drie verschillende plekken.

Houston Texas - Ad deum Company
Drie weken dans ik mee met deze mooie genade brengende groep. Ik hoop veel te zien van hun en inspiratie op te doen. www.danceaddeum.com

New York - Lynn Simonson teacher method
Terug naar school! Meer leren over lesgeven, over alignment, over hoe je verschillende lichamen zo optimaal kan laten dansen zonder blessures. Ik heb zelfs niet zo'n makkelijk dans lijf en als docent zie je ook veel verschillende lichamen. Ik heb heel veel zin om hier meer over te leren! www.lynnsimonson.com

Cleveland Ohio - Inlet Dance Theatre
En dan 6 weken een zeer intensieve zomercursus. Deze Company traint in de Hawkings techniek en doet aan alternatief liften. Klinkt spannend! www.inletdance.org

Hou deze blog in de gaten voor reisverslagen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten