zondag 2 maart 2014

Personal coach voorbereiding Amerika

Karen Bok van Inbewegen, top vrouw, helpt mij in de voorbereiding voor 3 mnd dansen. Sjeik hoor, zo'n coach. Maar ook erg nodig. Wat zijn ook alweer de zwakkere kanten van mijn lijf? Oja, conditie, kracht en lenigheid. Dat is weer even confronterend! Hardloopschoenen aan, en gaan! Zonder blessures te krijgen natuurlijk. En het helpt! Na het hard lopen met explosieve oefeningen ga ik flink stretchen. En ik doe oefeningen voor mijn bovenrug en hamstrings. Dit is het hè! Alles wat mijn lijf nog heeft en kan komt een nu uit. Balletles bij HJS is gelijk zoveel leuker, omdat de hele training gelijk effect heeft! Arabesque hoger, pirouette stabieler, uitdraai soepeler en ik zit gelijk lekkerder in dit lijf wat vaak zo stram en strak voelt. Yes!! Love to dance, love to train the body!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten